امروزه بسیاری از وسایل صنعتی به دلیل افزایش راندمان مصرف، از شیوه های مدرن انرژی استفاده می کنند. برای مثال هیدرولیک و پنوماتیک از جمله ی این نیروهاست. این وسایل به دلیل فشار بسیار بالای سیال داخل آن از حساسیت اجزای بالایی برخوردارند.

از جمله اجزای مهم این وسایل شیلنگ آنهاست. در این مقاله قصد داریم تا شما را با شیلنگ هیدرولیک فشار قوی آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

خرید شلنگ فشار قوی هیدرولیکی

موارد مصرف شیلنگ های هیدرولیکی

موارد مصرف شیلنگ های هیدرولیکی

در وسایل و تجهیزات صنعتی هیدرولیک (hidrolic) وپنوماتیک(penomatic) از فشار سیال جهت تامین انرژی استفاده می شود. در تجهیزات هیدرولیک، از روغن به عنوان تامین کننده انرژی استفاده می شود.

در تجهیزات پنوماتیک از هوا و باد استفاده می شود. حرکت این سیال ها و جریان آن ها در مدار تجهیز( instrument) توسط شیلنگ هیدرولیک صورت می گیرد. همچنین در تجهیزات امداد و نجات نیز، به وفور این وسیله یافت می شود.

برای مثال در وسایل آوار برداری و تخریب، از شیلنگ فشار قوی بتن بر استفاده می شود.یکی دیگر از وسایل امدادی که در آن از شیلنگ فشار قوی استفاده می شود فک و قیچی هیدرولیک است. در این تجهیزات شیلنگ هیدرولیکی به عنوان رابط سیال بین مخزن و وسیله استفاده می شود.

(فشار سیال توسط مخزن بالا می رود.) جنس و کیفیت ساخت شیلنگ های فشار قوی از ظرافت بالایی برخوردار است. چنان چه اگر این موارد رعایت نشود می تواند بسیار مخاطره آفرین باشد. بنابراین توصیه می شود جهت خرید به صورت عمده ی این محصول، تحقیقات لازم را انجام داده و جهت مشاوره،با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خریدار عمده شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

خریدار عمده شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

شرکت های تولیدی قطعات صنعتی هیدرولیک و پنوماتیک، از خریداران عمده شیلنگ فشار قوی محسوب می شوند. این محصول که جزء اصلی تجهیزات هیدرولیک است توسط کارخانه های مجزا تو امروزه بسیاری از کارخانه ها به جای تولید تمام قطعات یک وسیله، بخشی از آن را تولید می کنند. در نتیجه بخش های باقی مانده ی محصول توسط مارکت های دیگر تولید شده، و توسط تکنسین مونتاژ می شوند.

در زمینه ی تجهیزات هیدرولیک نیز به همین منوال است. بسیاری از کارخانه های تولیدی وسایل هیدرولیکی، شیلنگ های فشار قوی را به صورت عمده و جداگانه، از دیگر کارخانه ها خریداری کرده و به وسیله ی خود مونتاژ می کنند. هم اکنون کارخانه های زیادی در کشور مشغول به تولید شیلنگ های فشار قوی هستند که آن ها را علاوه بر عرضه به بازار، به دیگر کشور ها صادر می کنند.

امیدوارم مقاله فوق، شما را در خرید شیلنگ فشار قوی راهنمایی کرده باشد.