شیلنگ به لوله هایی گفته می شود که دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی هستند و توسط آنها می توان آب را از جایی به جای دیگر انتقال داد؛ معمولاً جنس این محصولات از پی وی سی و یا پلاستیک است و برای کسانی که می خواهند باغ و یا باغچه خود را آبیاری کرده و یا حیاط خانه و ماشین خود را مورد شستشو قرار دهند ابزاری بسیار عالی و کاربردی ست و به همین سبب است که فروش انواع شیلنگ لاستیکی آب در کشورمان از رونق فراوانی برخوردار می باشد.

فروش انواع شیلنگ لاستیکی آب

انواع شیلنگ لاستیکی آب موجود

انواع شیلنگ لاستیکی آب موجودانواع شیلنگ های لاستیکی آب که در بازار موجود هستند، به صورت استوانه ای بوده و سطح مقطعی آنها به شکل دایره می باشد؛ برای تهیه این محصول معمولاً از بهترین مواد اولیه بهره گرفته و سپس اقدام به ساخت و تولید آن می نمایند.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که این محصول در هنگام تولید در کارخانه به دقت تحت آزمایش قرار گرفته و مقاومت آن را از نظر قابلیت تحمل فشار اندازه گیری می شود و به خوبی به ابعاد، وزن و طول آن دقت نموده و سپس آن را به تولید انبوه رسانده و روانه بازار می کنند.

شایان ذکر است جنسی که برای ساخت این شیلنگ ها از آن استفاده می شود معمولاً پلاستیک، پلی اورتان، پلی اتیلن و یا ترکیبی از هر سه این مواد است؛ اما با این حال شیلنگ های لاستیکی از فروش بالاتری نسبت به سایر نمونه های آن برخوردار بوده و همیشه مشتریان خاص خود را دارا می باشند.

خصوصیات مهم شیلنگ لاستیکی آب

خصوصیات مهم شیلنگ لاستیکی آبو اما در این قسمت به برخی از مهم ترین خصوصیات و ویژگی شیلنگ لاستیکی آب اشاره می کنیم تا شما نیز بتوانید در هنگام خرید این محصول، بهترین نمونه آن را انتخاب کرده و سفارش دهید:

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی: شیلنگ ها به سبب این که معمولاً برای آبیاری گلها و گیاهان و یا شستشوی حیاط و ماشین مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است در مسیر خود به سنگ ها و سایر عوامل آسیب رسان برخورد کرده و آسیب ببیند؛ اما به تازگی این محصولات را با استفاده از مواد اولیه عالی و برترین تکنولوژی روز دنیا تولید می کنند و همین موضوع مقاومت آنها در برابر خوردگی و زدگی را بالا می برد.
  • مقاومت در برابر آتش: مواد لاستیکی مانند شیلنگ ها پتانسیل بالایی در برابر آتش گرفتگی دارند و ممکن است با کوچک ترین جرقه آسیب دیده و سوراخ شوند؛ اما نوع مرغوب و با کیفیت آنها به گونه ای تولید شده اند که در برابر حرارت از خود مقاومت بالایی نشان داده و به راحتی آسیب نمی بینند.
  • قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد: اصولاً شیلنگ هایی که طول زیادی دارند ممکن است به راحتی گره خورده و فرایند انتقال آب را با مشکل مواجه کنند، اما هر چقدر انعطاف آنها بیشتر باشد مسلماً کمتر گره خورده و کار با آن بسیار آسان است.
  • قطر استاندارد شیلنگ: قطر این محصولات باید کاملاً استاندارد بوده و با انواع شیرآلاتی که در کشورمان وجود دارند به خوبی همخوانی داشته و هیچ گونه نشتی آبی از خود برجای نگذارد.

مزیت استفاده از شیلنگ لاستیکی آب

مزیت استفاده از شیلنگ لاستیکی آباستفاده از شیلنگ لاستیکی آب مزیت های فراوانی دارد، چرا که این محصول در انجام کارهای روزانه به ما کمک شایانی نموده و کارها را بر ما آسان می نماید.

به عنوان مثال یکی از کاربردهای اصلی آن آب دادن به گلها و گیاهان باغ و باغچه های کوچک است و به سبب دارا بودن حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری، موجب سهولت در انجام این کار شده و به بهترین شکل ممکن آب را به قسمت های مختلف باغ انتقال داده و موجب آبیاری هر چه بهتر درختان و گلها می گردد.
دوام بالا و استقامت بی نظیر این شیلنگ نیز یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی ست که می توان برای آن نام برد؛ به گونه ای که با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب و تابش نور خورشید آسیبی به ساختار آن وارد نشده و از کیفیت و مرغوبیت آن کاسته نمی شود.
اما با این وجود سعی کنید پس از هر بار استفاده از این محصول آن را به نحوی درست حمع آوری نموده و به دور از باران، برف و تابش نور خورشید نگهداری نمایید تا برای سالیان سال مقاوم و بادوام باقی مانده و برای شما کارایی خاص خود را داشته باشد.
همچنین برای انتقال آب خیلی گرم و یا مواد شیمیایی از شیلنگ های معمولی و خانگی استفاده نکنید، چرا که این کار ممکن است به ساختار مواد اولیه آن آسیب رسانده و باعث سوراخ شدن شیلنگ مورد نظر شود.

فروش عمده شیلنگ لاستیکی آب

فروش عمده شیلنگ لاستیکی آببه جهت این که شیلنگ یکی از ابزارهای مورد نیاز برای هر خانه، کارگاه، باغ و یا کارخانه ای می باشد، فروش شیلنگ لاستیکی آب از رونق فراوانی برخوردار است و بسیاری از مشتریان همواره به دنبال خرید مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع این محصولات بوده و سعی می کنند آن را از برندهای مطرح و معتبر کشورمان خریداری نمایند.
خوشبختانه شرکتهای معتبر فراوانی در ایران و در زمینه تولید انواع شیلنگ لاستیکی به فعالیت مشغول هستند و در هنگام تولید محصول خود به خوبی اقدام به کنترل کیفیت آن نموده و تمام تلاش خود را به کار می برند تا از استانداردهای جهانی که در این زمینه مشخص شده اند پیروی نمایند.
واحد اندازه گیری شیلنگ ها متر می باشد و قیمت آن با توجه به میزان آن تعیین می گردد. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که به غیر از طول این محصول عوامل مختلف دیگری در تعیین قیمت شیلنگ ها نقش دارند به عنوان مثال قطر آن، شرکت تولید کننده این کالا و همچنین مواد اولیه ای که در ساختار آن به کار رفته اند، همگی در مشخص کردن قیمت آن اثرگذار می باشند.
سایت اینترنتی ما یکی از مراکز آنلاینی ست که با ارائه مجموعه کاملی از انواع شیلنگ های تولید شده در کشورمان، به همراه راهنمای خرید آن و توضیحات کامل این محصول، کار را برای مشتریان خویش آسان نموده و تضمین اصالت و سلامتی فیزیکی این کالاها را در راستای اهداف خود قرار داده است.
شما نیز می توانید با تماس با کارشناسان مجموعه ما، اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه کسب کرده و سپس بر مبنای نیاز و بودجه خود اقدام به خرید بهترین و عالی ترین نمونه این شیلنگ ها نمایید.