شیلنگ لاستیکی فشار قوی در بازار داخلی و رقابت پذیر این روز های صنعت، در حال باز کردن جایگاهی ویژه برای خود می باشد به طوری که هم اکنون فروشندگان و تولید کنندگان بسیاری مشغول به ساخت این نوع خاص از شیلنگ ها شده اند که در موارد خاص کاربرد دارند. 

شلینگ لاستیکی فشار قوی در صنایعی که سیال موجود در شیلنگ از فشار بالایی برخوردار است استفاده می گردد. 

این سیال می تواند آب، روغن هیدرولیک و یا هوای فشرده باشد که بسته به نوع آن، جنس شیلنگ و مواد به کار رفته در آن تغییر می کند. 

در حال حاضر عرضه ی این نوع شیلنگ ها در بازار داخلی با استقبال خوب خریداران همراه هست که این امر به دلیل کیفیت بالا در ساخت این نوع شیلنگ ها و استحکام مثال زدنی آنها در شرایط مختلف کاری است. 

خرید شیلنگ لاستیکی می بایست با آگاهی کامل و دانش انجام شود تا از بروز هر گونه آسیب و صدمه به افراد جلوگیری شود زیرا همانطور که می دانید سیالات در فشار های بالا بسیار خطرناک هستند و ممکن است عدم آگاهی باعث بروز مشکلات جدی برای اپراتور ها گردد. 

شیلنگ لاستیکی فشار قوی در بازار داخلی

توضیحاتی در مورد شیلنگ لاستیکی فشار قوی

توضیحاتی در مورد شیلنگ لاستیکی فشار قویشیلنگ لاستیکی فشار قوی نوع خاصی از شیلنگ ها می باشد که فشار کاری آن از 5 بار به بالا می باشد. 

این نوع شیلنگ در مصارف خاص صنعتی مانند مدار های هیدرولیکی که در آن ها روغن پر فشار جریان دارد استفاده می گردد. 

بدین منظور این کالا می بایست از بهترین مواد اولیه موجود ساخته شود تا ضامن کیفیت کالا و سلامت پرسنل باشد. 

در حال حاضر تولید این نوع شیلنگ در داخل از کشور توسط کارخانجات صورت می گیرد که این امر ما را از هرگونه واردات در این زمینه بی نیاز می سازد. 

همچنین در بخش هایی از صنعت کشاورزی نیاز به این نوع شینلگ حس می شود. 

در مجموع این شیلنگ برای سیالاتی همچون آب، روغن و گاز استفاده می گردد و در سه نوع ساده، سیم دار و پیچی عرضه می شود. 

قیمت شیلنگ لاستیکی بر اساس متراژ آن تعیین می شود. 

پس از خرید این شیلنگ می بایست اتصالات و فیتینگ های مخصوص را بر روی آن پرس کرد تا بتوان از آن استفاده نمود.

لازم به ذکر است که عدم نصب صحیح این اتصالات باعث بروز مشکلات جدی برای پرسنل خواهد شد.

این نوع شیلنگ ها در برابر دما، تغییرات محیطی، خوردگی، ازن و کربن در مقایسه با انواع دیگر شیلنگ ها بسیار مقاوم می باشند.

تمامی این شیلنگ ها دارای استاندارد های کیفی و گواهینامه های تست می باشند که در هنگام خرید می بایست به آنها توجه نمود. 

جنس شیلنگ لاستیکی فشار قوی از چیست ؟

جنس شیلنگ لاستیکی فشار قوی از چیست ؟ جنس شیلنگ لاستیکی فشار قوی عمدتا از بهترین مواد PVC موجود، روغن ها، لایه های لاستیک، نخ های کشسان و در برخی موارد فولاد می باشد.

بسته به اینکه فشار کاری چقدر می باشد، جنس شیلنگ فشار قوی تعیین می شود.

همچنین عامل مهم دیگری که در انتخاب جنس شیلنگ فشار قوی می بایست مورد توجه قرار گیرد، محل کاربری آن است.

اغلب در مدار های هیدرولیکی که روغن پر فشار در لاین ها در جریان می باشد، از نوع زره دار فولادی این نوع شیلنگ استفاده می گردد.

در سایر موارد می توان از شیلنگ های ساده و یا پیچی استفاده نمود.

لازم به ذکر است که این نوع شیلنگ به صورت لایه های فشرده در هم تولید می شود که ضامن تحمل فشار بالای آن ها می باشد.

همچنین لایه ی بیرونی شیلنگ های فشار قوی می بایست در برابر هر گونه زدگی و پارگی مقاوم باشد فلذا لایه ی جنس بیرونی شیلنگ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

هم اکنون انواع کامپوزیتی این نوع شیلنگ ها در حال تولید توسط شرکت های دانش بنیان می باشد که استحکام و کارایی بسیار بالاتری را دارا می باشند.

در این روش تولید و در حین ساخت، نخ های مورد استفاده با زوایای خاصی از کنار یکدیگر عبور می کنند که در نهایت استحکام بیشتری را نتیجه می دهد.

خرید شیلنگ لاستیکی فشار قوی با رعایت نکات مهم

خرید شیلنگ لاستیکی فشار قوی با رعایت نکات مهمخرید شیلنگ لاستیکی فشار قوی با رعایت نکات مهم امکان پذیر می باشد.

در حین خرید حتما به معتبر بودن برند و گواهینامه های تایید فشار کاری شیلنگ توجه بفرمایید چرا که انواع تقلبی این نوع از شیلنگ ها این روز ها در حال افزایش می باشند و سیالات فشار قوی بسیار خطرناک می باشند و احیانا در صورت بروز هر گونه خطا صدمات جبران ناپذیری را متوجه نفرات خواهد کرد.

همچنین محل کاربری شیلنگ فشار قوی را تعیین کنید چرا که نوع شیلنگ برای مصارف هیدرولیک، آب و گاز با یکدیگر فرق می کند.

در همین راستا کارشناسان بخش فروش به شما راهنمایی های لازم را ارائه خواهند کرد تا از بروز هر گونه اشتباه جلوگیری به عمل آید.

کارشناسان فروش ما به صورت تلفنی و یا با استفاده از اینترنت پاسخ گوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود.

لازم به ذکر است در هنگام خرید شیلنگ به تاریخ تولید آن دقت کنید.

ذکر این نکته ضروری می باشد که می بایست ظاهر شیلنگ را نیز مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده هر گونه ترک، فرو رفتگی و دیفرم شدن، از خرید آن اجتناب به عمل آورید.

در نهایت همانطور که ذکر شد با خرید از فروشندگان و تولید کنندگان معتبر می توانید از کیفیت، کارایی و طول عمر محصول خود مطمئن شوید. 

قیمت شیلنگ لاستیکی فشار قوی در داخل کشور

قیمت شیلنگ لاستیکی فشار قوی در داخل کشورقیمت شیلنگ لاستیکی فشار قوی در داخل کشور بسیار متفاوت با نمونه های مشابه خارجی می باشد.

تولیدات داخلی با ارائه کیفیت و اطمینان لازم، با قیمت کمتری به فروش می رسند. این نوع شیلنگ تولیدی قابل رقابت با انواع خارجی می باشد.

لازم به ذکر است که صادرات این کالا به کشور های همجوار هم اکنون در حال انجام می باشد و بازار عمده فروشی آن از رونق خوبی برخوردار است.

قیمت این نوع شیلنگ بستگی به جنس، کاربرد و متراژ آن دارد که می توان با جست و جو در بین فروشندگان و مشاهده قیمت های پیشنهادی آنان این محصول را خریداری نمود.

هم اکنون شیلنگ های پر فشار بسیار با کیفیتی در داخل از کشور تولید می شود که می توانید آن را از طریق فروشگاه های آنلاین به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری نمایید تا از اصالت و کیفیت آن محصول اطمینان حاصل کنید.