شیلنگ فشار قوی صنعتی از وسایل مفید کاربردی در صنعت می باشد که با توجه به گسترش روز افزون صنایع و نیاز به جا به جا یی ابزاری که بتواند مواد صنعتی و گاز ها را بین دستگاه ها جا به جا کند بسیار احساس شد و همین موضوع سبب رونق در فروش این محصول شد.

فروش انواع شیلنگ فشار قوی صنعتی

دسته بندی شیلنگ های فشار قوی صنعتی

دسته بندی شیلنگ های فشار قوی صنعتی

با تکامل و ترقی تکنولوژی و صنعتدسته بندی شیلنگ فشار قوی و نیاز به آن بیشتر از پیش احساس شده و به بازار عرضه می شود،از انواع شیلنگ فشار قوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیلنگ فشار قوی آب

شیلنگ فشار قوی باد

شیلنگ فشار قوی سیمدار

شیلنگ فشار قوی خرطومی

شیلنگ فشار قوی گاز

شیلنگ فشار قوی پنوماتیک

شیلنگ فشار قوی نخ دار

شیلنگ فشار قوی سم پاش

شیلنگ فشار قوی  ضد سایش

شیلنگ فشار قوی  فنر دار

و………….‌‌‌‌‌…

موارد کاربردی شیلنگ فشار قوی در صنعت

موارد کاربردی شیلنگ فشار قوی در صنعت

شیلنگ فشار قوی از دسته وسایل کاربرد در دستگاه های واترجت در صنعت است که کاربرد و استفاده آن منتقل کردن ،هدایت کردن،و پاشیدن آب بر روی سطح های مختلف و معین است. به همین دلیل شناختن و انتخاب شلنگی که توانایی انتقال آب با فشار بالا و بهداشت و نظافت را داشته باشد بسیار حائز اهمیت است.باتوجه به فشار زیادی که دستگاه های صنعتی در انتقال آب و گاز سایر مواد دارند شیلنگ های عادی توانایی این انجام این فرآیند را نداشته و نیاز به استفاده از شیلنگی مقاوم تر و توانا تر است.شیلنگ های عادی توانایی این قدرت در پاشیدن آب و غیره را به سمت هدف  و انتقال مواد را ندارند به همین منظور نیاز به تولید شیلنگ های پر فشار در تولید  و پیشرفت در صنعت احساس شد.

شیلنگ فشار قوی از مقاوت بالایی برخوردار است و می تواند فشار مواد در چرخه تولید را تحمل کند .این مقاومت بالا به دلیل ساختار شیلنگ فشار قوی است که توسط لایه های فولادی در داخل شلنگ تامین شده است.همچنین این شیلنگ وزن کمی دارد،منعطف بودن ،مرغوبیت متریال در ساخت،کیفیت و استاندارد بالا در تولید این شیلنگ ها است. به علاوه این دسته از شیلنگ ها در هنگام کار دست پا گیر و پیچ دار نمی شوند و تولید را سهل تر می کنند.

از سویی دستگاه های صنعتی مواد را با دمای مختلف خیلی سرد و خیلی گرم تخلیه می کنند به همین دلیل باید شیلنگ های انتقال دهنده این مواد توانایی و مقاومت بالایی در برابر دما های مختلف داشته باشند.

به علاوه رابط ها و سری های متصل به شیلنگ فشار قوی نیز به دلیل ماندگاری در مدت زمان بالا و پیشگیری از فرسایس در برابر مواد منتقل شونده از مواد اولیه مقاوم در برابر فرسودگی تولید شده اند.

تفاوت شیلنگ فشار قوی و فشار ضعیف

تفاوت شیلنگ فشار قوی و فشار ضعیف

شیلنگ فشار قوی و فشار ضعیف تفاوت های بسیاری در ساختار،کاربرد،طریقه استفاده و…..دارند.

شیلنگ فشار قوی همانطور که گفته شد در صنعت و دستگاه های کارخانه ها کاربرد دارد ولی شیلنگ فشار ضعیف بیشتر در تولید خوردو های هیدرولیک برای جا به جایی رو غن کاربرد دارد که در زیر به شرح کاربرد هریک می پردازیم تا تفاوت کارایی آن ها مشخص شود :

کاربرد شیلنگ فشار ضعیف:

دستگاه هیدرولیک امروزه در صنعت خودرو سازی جایگاه ویژه ای را دارد ،اهمیت این دستگاه از مردم عادی تا متخصصان این صنعت برای همه مشهود و بارز است.یکی از ارکان مهم این دستگاه شیلنگ فشار ضعیف می باشد.کارکرد شلنگ فشار ضعیف در دستگاه هیدرولیک به این ترتیب است که مایعی غیر منسجم مانند روغن های مختلف در قسمتی با دو پیستون در قسمت انتهایی گذاشته می شود زمانی که فشار روغن با شیلنگ فشار ضعیف به انتهای یکی از پیشتون ها وارد می شود این فشار به پیستون دیگر منتقل می شود.این امر موجب کاهش میزان انرژی در هنگام چرخاندن فرمان است.

کاربرد شیلنگ فشار قوی :

شیلنگ های فشار قوی باید از استحکام و مقاومت بالایی برای جا به جایی انواع روغن  ها گاز ها و مواد صنعتی باشد .این شیلنگ ها حامل مواد صنعتی از دستگاهی به دستگاه دیگر یا از دستگاهی به سطحی  هستند .برای مثال شیلنگ های موجود در پمپ های بنزین از دسته این شیلنگ ها هستند که بنزین را با فشار قوی و سرعت بالا از مخزن بالا کشیده و در دسترس مشتری قرار می دهد.این شیلنگ ها متریال بسیار قوی دارند از قبیل چند لایه فولا در قسمت داخلی و پلاستیک فشرده در پوشش این شیلنگ. بست ها و سری های مقاوم در برابر فرسایس حاصل از جابه جایی مواد و……….

شیلنگ فشار قوی از مقاوت بالایی برخوردار است و می تواند فشار مواد در چرخه تولید را تحمل کند .این مقاومت بالا به دلیل ساختار شیلنگ فشار قوی است که توسط لایه های فولادی در داخل شلنگ تامین شده است.همچنین این شیلنگ وزن کمی دارد،منعطف بودن ،گردش راحت.مرغوبیت مواد تشکیل دهنده  در ساخت،کیفیت و استاندارد بالا در تولید این شیلنگ ها است. به علاوه این دسته از شیلنگ ها موجب تکامل در تکنولوژی و صنعت شده

از سویی دستگاه های صنعتی مواد را با دمای مختلف خیلی سرد و خیلی گرم تخلیه می کنند به همین دلیل باید شیلنگ های انتقال دهنده این مواد توانایی و مقاومت بالایی در برابر دما های مختلف داشته باشند.

به علاوه رابط ها و سری های متصل به شیلنگ فشار قوی نیز به دلیل ماندگاری در مدت زمان بالا و پیشگیری از فرسایس در برابر مواد منتقل شونده از مواد اولیه مقاوم در برابر فرسودگی تولید شده اند.

فروش فوق العاده شیلنگ فشار قوی صنعتی

فروش فوق العاده شیلنگ فشار قوی صنعتی

تولید کننده ها و شرکت های عمده فروشی بهترین نوع شیلنگ فشار قوی را با بهترین کیفیت و نازل تر از قیمت بازار عرضه می کنند.

قیمت این شیلنگ در بازار فروش وابسته به نوع و دسته بندی این شیلنگ است مثلا قیمت شیلنگ انتقال بنزین با شیلنگ باد و سیمی و شستشوی ماشین تفاوت بالایی دارد.

عواملی دیگری همچون برند  محصول و نام شرکت تولید کننده آن و کیفیت و مرغوبیت ، شیلنگ فشار قوی و کشور تولید کننده و  محل خرید ،واسطه ها در خرید و غیره موثر در قیمت شیلنگ فشار قوی می باشد.

همچنین سایت های گوناگونی به هدف تسهیل در خرید و کاستن از هزینه هاست.

و اندازه های گوناگون برای مصارف مختلف همچون انتقال روغن وآب و بنزین ،گاز ،مواد سمی،تولید مواد بهداشتی ارایشی وغیره است.

فروش شیلنگ فشار قوی امروزه در فروشگاه هایی که با هدف فروش انواع و اقسام شیلنگ تاسیس شده  در اندازه ها و تنوع بالا صورت می گیرد.