انواع شیلنگ لاستیکی صنعتی با کیفیت هایی عالی در کارخانه های کشورمان تولید می شوند. فروش شیلنگ لاستیکی صنعتی ارزان به دلیل باکیفیت بودن، در میان مردم افزایش یافته است. ویژگی شیلنگ لاستیکی سبب فروش زیاد این محصولات شده است.

مرکز فروش شیلنگ لاستیکی صنعتی ارزان

ویژگی های شیلنگ لاستیکی صنعتی

ویژگی های شیلنگ لاستیکی صنعتی مزایای شیلنگ های لاستیکی صنعتی

 شیلنگ لاستیکی با شیلنگ های صنعتی که در خارج فروخته می شود متفاوت است. این محصول بطور خاص برای مقاومت در برابر فشار بالا طراحی شده است.  به این ترتیب، این طرح خاص عنصر ارزشمندی را برای استفاده در تونل ها، مناطق سنگ شکن، سدهای آبیاری، ساخت جاده و معادن حفاری سنگ ایجاد می کند.

 ایده اصلی این فناوری کمک به کاربردهای اسپری و جوشکاری و حمل و نقل مواد شیمیایی پودر شده است. علاوه بر این، لوله های هوا که به طور کلی در سیستم پنوماتیک یافت می شوند نیز از این طرح استفاده می کنند. اگر به دنبال خرید این محصول هستید، توصیه می شود در مورد فناوری آن به صورت آنلاین یا از طریق برخی کتاب های خاص موجود در بازار اطلاعات کسب کنید.  بسیاری از تولید کنندگان شیلنگ های لاستیکی صنعتی در هند وجود دارند که کالاهای با کیفیت و مستقر را در سراسر کشور به مشتریان ارائه می دهند.

 چنین شیلنگ های تقویت شده لاستیکی از همتای معمولی محکم تر و سفت تر هستند. این موارد را می توان به راحتی به دستگاه یا دستگاه وصل کرد. از لاتکس طبیعی ساخته شده است که به آن لاستیک مصنوعی نیز گفته می شود. با این حال، یک تولید کننده می تواند از سایر مواد نیز برای ایجاد این محدوده استفاده کند.  به همین دلیل یادگیری در مورد پارامترهای مختلف مانند اندازه، قدرت و هدفی که برای استفاده بهینه از آن ساخته شده، بسیار مهم است.  بسیاری از آنها از سیلیکون، پلاستیک یا سایر مواد مصنوعی تخصصی تشکیل شده اند که در هنگام استفاده به همان اندازه مؤثر هستند.

 آخرین به روزرسانی های بازار نشان می دهد که شیلنگ های لاتکس طبیعی مزایای خاص خود را دارند.  آنها به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی عالی و مقاومت در برابر فشار زیاد و درجه حرارت بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.  مهمتر از همه اینها را می توان با استفاده از منابع کمتری در مقایسه با مواد دست ساز ساخت.  در این حالت، تولید کنندگان شیلنگ های صنعتی لاستیک در هند آنها را به صورت عمده به صورت عمده به جستجوگران می رسانند. آنها آنها را مطابق دستورالعمل های صنعت ملی و بین المللی و در مشخصات مختلف تولید می کنند تا نیازهای متنوع مشتریان داخلی خود را برآورده سازند. این نمایشگاه ویژگی های قابل توجهی دارد که آنها را به انتخاب شماره مشتریان شیلنگ در بازار تبدیل می کند.

تفاوت انواع شیلنگ های لاستیکی صنعتی

تفاوت انواع شیلنگ های لاستیکی صنعتیمعرفی مختصر در مورد کاربردها و طبقه بندی شیلنگهای صنعتی

 معرفی مختصر شیلنگ های صنعتی:

 شلنگ صنعتی به عنوان شیلنگ لاستیکی صنعتی نیز شناخته می شود. این شیلنگ است که به عنوان اتصال دهنده در انواع تجهیزات برای صنایع استفاده می شود. در مقایسه با شیلنگهای سخت، شیلنگهای صنعتی از ویژگی های انعطاف پذیر  عالی برخوردار هستند.

 شیلنگ صنعتی در محیط کار پیچیده تر و حتی بدتر از شیلنگ غیرنظامی استفاده می شود و تجهیزات همچنین الزامات خواستار بیشتری برای شیلنگ دارند، بنابراین شیلنگهای صنعتی دارای مشخصات و استاندارد دقیق از طراحی، انتخاب مواد، تولید، حمل و نقل تا انبار نهایی هستند.

 

ساختار شیلنگ لاستیکی صنعتی

ساختار شیلنگ لاستیکی صنعتیشیلنگ های صنعتی در طیف گسترده تری از گزینه های اندازه ، فشار وسیع و دما و مقاومت بیشتر در برابر مواد شیمیایی در دسترس هستند.

 – شیلنگ صنعتی سطح صاف برای جابجایی مواد شیلنگ صنعتی پی وی سی به اندازه مخلوط با مارپیچ 

 شیلنگهای صنعتی:

 شیلنگ های صنعتی در کلیه زمینه های تولید و توزیع مناطق کاربرد دارد.  آنها به طور گسترده در نفت ، مهندسی شیمی، کشتی سازی، تانکر ، کشاورزی، مواد غذایی و آشامیدنی، داروسازی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین برای آب گرم و سرد ، بخار، تهویه، خنک کننده ، محافظت از آتش، هیدرولیک ، رسانه هایی مانند هوا مورد استفاده قرار می گیرند.  ، آب ، مه ، گل ، ماسه و قرص آهن و غیره

 طبقه بندی شیلنگ های صنعتی:

 به منظور تنظیم شرایط جسمی و شیمیایی در هر حرفه و تجارت، معمولاً شیلنگهای صنعتی باید از ضوابط اجرایی دقیق مواد شیمیایی و مهندسی لوله شیلنگ داخلی و خارجی پیروی کنند.

 

 با توجه به شرایط کار، شیلنگ های صنعتی را می توان به انواع زیر طبقه بندی کرد:

 شلنگ اب

 این گیاه عمدتاً برای آبیاری، باغبانی، ساختمان سازی ، آتش سوزی، تجهیزات و تمیز کردن مخازن، کودهای کشاورزی، کودهای شیمیایی، زهکشی فاضلاب صنعتی استفاده می شود. لوله داخلی عمدتا از PVC و EPDM ساخته می شود.

 آب گرم و شیلنگ بخار

 از این نوع شیلنگ برای آب خنک کننده تجهیزات تبرید، موتور سرد یا آب گرم، فرآوری مواد غذایی بخصوص برای آب گرم و بخار اشباع شده لبنیات استفاده می شود. لوله داخلی بیشتر از EPDM ساخته شده است.

 

نمایندگی فروش شیلنگ لاستیکی صنعتی

نمایندگی فروش شیلنگ لاستیکی صنعتینمایندگی های فروش شیلنگ لاستیکی صنعتی تلاش می کنند محصولاتی باکیفیت را به مشتریان ارائه بدهند، انواع شیلنگ‌های تولید شده در کشورمان عبارت اند از:

شیلنگ هوا

 شیلنگهای هوا به طور گسترده در کمپرسورها، خطوط و سیستمهای پنوماتیک، ماشینهای دمنده ، اسلحه و سمپاش استفاده می شود و کاربرد آنها را در اماکن ساختمانی، گاراژها، معادن و زمینهای مختلف صنعتی پیدا می کند.

 شیلنگ تهویه

 شیلنگهای تهویه برای کار با هوا، دود ، گرد و غبار ، گازها، بخارها ، خاک اره ، چیپس، گرد و غبار ساینده ، مواد پودر و گرانول در صنایع کشاورزی، شیمیایی، چوب و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود.

 شیلنگ دست زدن به مواد

 شیلنگ جابجایی مواد به طور گسترده ای برای حمل و نقل گاز ، غبار ، پودر، ذرات ، الیاف ، شن ، سیمان ، کود ، گرد و غبار ذغال سنگ و مایعات حاوی ذرات جامد شن ، بتن و گچ استفاده می شود.  سطح بیرونی مقاومت بالایی در برابر سایش دارد.

 شیلنگ انتقال روغن

 برای انتقال نفت، نفت و سایر فرآورده های نفتی در زمین یا اقیانوس استفاده می شود و لوله داخلی آن از NBR ، PVC و SBR ساخته شده است.  و سطح بیرونی مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد.

 شلنگ شیمیایی

 شیلنگ شیمیایی برای حمل و نقل محصولات شیمیایی اسیدی استفاده می شود. در برابر بیشتر مواد شیمیایی و محیط خصمانه با سطح داخلی نچسب و حتی در دمای بالا مقاوم است.

شیلنگ آب رنگی با نوار موج زرد شلنگ صنعتی برای انتقال پتروشیمی شیلنگ صنعتی که برای حمل و نقل مواد غذایی استفاده می شود.